Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w naszym Banku. Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV i Listu Motywacyjnego) na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Oferty pracy:

1. Doradca Klienta

Miejsce pracy: Kałuszyn, Kotuń, Węgrów, Łosice.

Godziny pracy: 8-16 (od poniedziałku do piątku)

Zakres obowiązków:

- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,

- analizowanie potrzeb klientów, dobór oczekiwanego produktu,

- sprzedaż produktów bankowych: rachunki, limity odnawialne, kredyty gotówkowe, kredyty firmowe i rolnicze, lokaty,

- obsługa kasy w systemie zmianowym,

Wymagania:

- min. średnie wykształcenie (mile widziane osoby w trakcie studiów),

- skrupulatność, dokładność, komunikatywność i otwartość.

- prawo jazdy

Oferujemy:

- umowę o pracę na pełny etat,

- wynagrodzenie powiązane z systemem premiowania.

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Jednocześnie informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Spółdzielczy w Kałuszynie z siedzibą w Kałuszynie, moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm). Jednocześnie oświadczam, że zostałam/ em poinformowana/ny, że Bank Spółdzielczy w Kałuszynie z siedzibą w Kałuszynie jest administratorem moich danych osobowych, że dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia oraz związanych z tym zatrudnieniem, że moje dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez Bank umów.  Nadto oświadczam, że moje dane udostępniam dobrowolnie oraz że zostałam/em pouczona/y o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania w przypadku, gdy są one niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!