Przyjmuj płatności bezgotówkowo tak jak lubisz!

Nowoczesne Terminale Płatnicze Planet Pay to urządzenia umożliwiające przyjmowanie płatności bezgotówkowych, dzięki którym Klienci punktów handlowo-usługowych mogą płacić za zakupy kartami, przy udziale urządzeń mobilnych lub BLIKiem. Skorzystaj z oferty z dofinansowaniem w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego i do 12 miesięcy ciesz się Terminalem Planet Pay bez żadnych opłat.

TERMINAL PŁATNICZY

Potrzebujesz tradycyjnych rozwiązań dla swojej działalności? Wybierz stacjonarny lub mobilny Terminal Płatniczy z dodatkowymi usługami za 0 zł.

0 zł nawet przez 18 miesięcy.

APLIKACJA POSAPP NA TELEFON

Cenisz sobie wygodę i możliwość przyjmowania płatności bez względu na to, gdzie się znajdujesz, wybierz aplikację POSapp, która umożliwi przyjmowanie płatności przez telefon komórkowy lub inne urządzenia mobilne.

0 zł nawet przez 18 miesięcy.

BRAMKA PŁATNICZA

Rozwijaj swój biznes w e-commerce i skorzystaj ze specjalnej oferty płatności on-line od Planet Pay! Płatności online Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych. To kompleksowe rozwiązanie obejmujące najpopularniejsze metody płatności takie jak: karty płatnicze, BLIK, portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay) czy przelewy online, wszędzie tam, gdzie ważne jest szybkie i bezpieczne przyjmowanie płatności.

 

Planet Pay to:

  • Instalacja terminala do 48h/instalacja aplikacji natychmiastowa/aktywacja bramki płatniczej do 72 h
  • Szybkie rozliczenie transakcji, wpłata środków za sprzedaż nastąpi już następnego dnia roboczego
  • Usługi dodatkowe za 0 zł (logo, Cash Back, DCC, multiaccount, doładowania GSM i inne)
  • Panel Akceptanta umożliwiający dostęp do informacji o transakcjach, fakturach i raportach dla wszystkich posiadanych terminali
  • Niezmienne warunki umowy

 

Chcesz porozmawiać o produkcie zapytaj w Oddziale Banku lub wypełnij formularz zgłoszeniowy (link), oddzwonimy.

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!