BLIK - polski system płatności mobilnych
Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne — podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji NaszBank. Nie musisz logować się do bankowości internetowej, przepisywać haseł SMS lub danych karty płatniczej. Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aplikacją mobilną Twojego banku.
Co zyskujesz dzięki BLIKOWI?
BEZPIECZEŃSTWO, SZYBKOŚĆ, WYGODĘ
BLIK na telefon
Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na maksymalnym uproszeniu i przyspieszeniu przekazywania środków. Pieniądze znajdą się na rachunku odbiorcy w kilka sekund. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy numer telefonu.
Co zrobić aby zlecać i odbierać przelewy BLIK na telefon?
- Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank
- W ustawieniach aplikacji, w sekcji „Przelew na telefon BLIK” włącz obie dostępne tam opcje
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej
- Wybierz przycisk BLIK na dole ekranu
- W dolnej części kolejnego ekranu znajdziesz przycisk „Przelew na telefon”
Czy są jakieś limity operacji?
- Limit jednorazowy: 500 zł
- Domyślny limit dzienny: 500 zł